السبت، 24 أكتوبر 2009

أيش عرفنى أنا ؟!!


يمكن ساعات كتير دافعت عن الراجل دا ..
و ساعات قولت و زيدت و طلبت يتدخل فى حاجات كتير ..
بس كالعادة .. صممـ أنه يخسر تعاطفى فى كل مرة
كالعادة .. كسب رهانى بأنه لن يتعلمـ لا من فترة حكمـ أبوه ولا حتى من اوباما
الحمد لله .. أطمئن قلبى تجاه الراجل دا .. بإنى دافعت عنه و لما طلبت حاجات بسيطة ولا اتحركـ
واثق و عارف أنه على دراية بكل شىء بيتمـ فى مدوناتنا ..
بنفس الثقة و الدراية اللى كانت عندى انه مش حيساعد ولا حيتغير ..


حملة أيش عرفكـ انت .. عند نوارة نجمـ


قرارى أخدته ..
يومـ الانتخابات أصحى الصبح بدرى الساعة 7 ..
أخد بطاقتى الانتخابية .. و أطلع على لجنتى الأنتخابية .. اعلمـ على كل المرشحين
يصبح صوتى باطل ..

كسبت الأتى ..

1 - محدش خد صوتى و مضى مكانى و زوره
2 - مأنتخبتش حد و يطلع فاكس
3 - أستحالة أنتخاب شخص و يطلع قد المسئولية
4 - أقف و أعلى صوتى فى وش اى حد .. مأنتخبتش حد فيهمـ .. كلهمـ كلاب
5 - أيش عرفنى أنا .. إذا كانت الحلوة حتطلع محترمة .. ولا زى ما توقعنا 28 سنة أخرى



2 التعليقات:

غير معرف يقول...

بتضايق قوي منكم
أنا آسفة :)

بحس,إن,رأي الأغلبية,إللي مخالف ليه,جاهل سياسيا :)


مش عارفة

يمكن,إنتم غلط :)

متركزوش :)


بقول أي كلام,وبايني مقرأتش حاجة :)

هو

ال 28 سنة,وحشة :)


مش عارفة :)


أوكي :)


إيه فايدة كلده :)


مش عارفة :)

أنا آسفة :)

غير معرف يقول...

آسفة لو زعلتك,أو أي حد بجد,بدون قصد

أنا آسفة :)

كنت بقول على رأيي والله العظيم :)

في موضوع تاني سطر

عن كلامي والله العظيم:)